HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

022.

2012.11.26. 23:40 :: 100nappokol

Na ma reggel nem túl kellemes ébredésem volt. Épp még az igazak álmát álmodtam mikor jó édes apám beordított a szobámba, hogy keljek fel. Felpattantam, pulzus 200, rohanok ki fejvesztve hogy WTF? Jó hír: munka va ésn, Bezsákoltunk 50 mázsa pelletet, le is tologattam a 100 zsákot a pincébe jó kedvvel. Természetesen így ugrott az egész napom étkezés ügyileg mert 9-től 13-ig ezt csináltam. Reggel betoltam egy müzliszeletet, utána már csak munka után tudtam kajálni.

Délután voltam edzésen. Jó volt, el is fáradtam.

Kaja:

  • Reggeli: 1 u1 műzli
  • Tízórai: munka
  • Ebéd: 20 deka csirkemell, 20 deka párolt zöldség, 1 jogobella light
  • Uzsonna: 6 tojás fehérje, 1 sárgája, 3 szelet pannónia sajt, 1 szelet u1 kenyér
  • Vacsora: 15 deka teszkós kőrözött, 1 szelet u1 kenyér

Mára ennyi, álmos vagyok, alszok.

Ja és reggel 83.2 kiló voltam. Akárhogy is számolom az már -8kg!

Szólj hozzá!

Címkék: edzés norbi fogyókúra diéta fogyás update cselendzs kalória számlálás 100 nap

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr514927447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása