HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

031.

2012.12.05. 22:40 :: 100nappokol

Egy rövid kis összegzést szeretnék most leírni az első hónap végére.

Azt kell mondjam, hogy kemény volt ez az elmúlt 31 nap. De! Nem eléggé! Ma is ellógtam a futást. Az a helyzet, hogy annyira hideg van, hogy már attól is megborzongtam mikor elképzeltem, hogy kimegyek az udvarra két pulcsiban, két gatyában, 3 sapkában, 10 m sálban és minimum 2 kesztyűvel mindkét kezemen. Szóval maradt az itthoni recska a gép előtt. Nem csináltam ma sem semmit. Pénteken legkésőbb úgyis mozgok valamit edzésen de úgy néz ki ez a hét már csak ilyen lógós lesz. Jövőhéttől valamit ki kell találni futás helyett, mert ha ilyen hideg lesz akkor azt mellőznöm kell. Sajnos a közelben sehol sincs olyan edzőterem ahol van futópad...

82,5 kg vagyok. Ez azt jelenti, hogy 8,7 kg-ot fogytam egy hónap alatt. 28 dekát naponta. Hátra van még 69 nap. Naponta 16 dekát kéne fogynom, hetente durván 1,12 kilót. Szerintem ezt simán meg lehet csinálni csak kicsit jobban rá kell kapcsolnom.

Ami a legjobb, hogy pár régi ruhám újra rám jön. Ez a legnagyobb siker. 

Ja és végül de nem utolsó sorban: VISSZAKAPTAM A TELEFONOM! Megcsinálták faszán, kicseréltek benne pár alkatrészt :)

2 komment

Címkék: edzés fogyókúra diéta fogyás összegzés futás cselendzs kalória számlálás 100 nap

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr364950005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morningshadow 2012.12.06. 07:27:52

Télire ajánlom neked az Insanity-t, mellette még futni sem muszály, de tavaszra tutira lesz olyan kondid hogy a futást is folytathatod. Csak egy kis tér kell hozzá meg valami amin nézed. Talán az első hét lesz a legdurvább, utána megszokod és függő leszel..:)

100nappokol · http://100nappokol.blog.hu 2012.12.06. 10:48:18

@morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. Mert az tényleg van, nagyon kicsi. Elég "jól" be van építve a szobám és nem igazán alkalmas az ilyen edzésekre. De mindenesetre már forognak a fogaskerekek, hogy miként tudnám átrendezni egy kis helyet felszabadítva ezzel.
süti beállítások módosítása