HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

053.

2012.12.27. 20:48 :: 100nappokol

Na túl vagyok a karácsonyon, túl a nagy zabálásokon. Hát mit ne mondjak, nem mondhatnám az elmúlt pár napot a diétás étrend mintapéldányának. De sebaj szerencsére nem híztam, bár voltak ingadozások de most, hogy visszatértem az étrendemre így úgy tűnik minden rendben. 80.2 kg vagyok szóval 11kg fogyásnál tartok ami azt jelenti, hogy még 9kg kellene, hogy teljesítsem a tervem. Ehhez szükségem lesz egy elég kemény edzés tervre. Ezt már ebben az évben nem fogom elkezdeni mert úgy sem csinálnám. Sűrű lesz ez a 4 nap.

Amúgy hihetetlen milyen gyorsan össze tud jönni egy csomó kalória. Megeszek 1 rántott húst rizzsel 1-2 sütit mellé aztán már ott tartok, hogy a duplája az előírtnak. Na mindegy a lényeg, hogy itt vagyok és nem adtam fel a dolgot. Meg is fogom csinálni. Szóval minden remek (lesz).

Viszont egy két dolgot megszegtem, az egyik a piálás bár erről már beszéltem, hogy az elkerülhetetlen így az év vége felé. Ember legyen a talpán aki be tudja tartani. Én nem tudom. Gyenge vagyok, ez van. A másik meg, hogy pár napja nem csináltam képet (jó pár napja). Lemerült a fényképező és lusta voltam feltölteni. Na de ma felrakom este a töltőre.

Ez van.

Szólj hozzá!

Címkék: bűnözés alkohol karácsony fogyókúra fogyás zabálás cselendzs diéte

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr254960161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása