HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

035. 036.

2012.12.10. 20:54 :: 100nappokol

Az a helyzet, hogy még a felénél sem járok, de máris megcsappant a blogolási kedv. Vagyis kedvem az lenne csak mostanában nem igen tudok miről írni. Gyakorlatilag minden gondolatomat kiadtam magamból. Leírhatnám mindennap, hogy mit ettem de kb. minden nap ugyanazt zabálom így nem lehet túl izgalmas. Igaz most van egy kis újítás az étrendemben. Vettem a cébéjában natur zabpelyhet. Reggelente 1,5-ös tejjel meg egy adag fehérje porral azt szoktam nyomatni. Elég jó cucc csak így az a baj, hogy estére már csak 1 adag fehérje marad mert azért még sem tolhatok 3-at egy nap, nem is lenne túl sok értelme. Na meg hát rohadt drága is. Lassan kivégzem a második bödönt is úgy, hogy megint rendelhetek. Még van hátra durván 9 hét, az 9x1 doboz az kb. még 32ezer ft. Lehet érdemes lenne valami nagyobb kiszerelést venni az pár ezerrel olcsóbb. Csak abból amit szoktam ez az egy kiszerelés van csak.

Volt ma edzés. Hát nem kicsit megizzadtam. Végre. Rám fért mert mióta nem járok futni kurvára nem fogyok csak pár dekát. Pedig lenne miből. Muszáj lesz elkezdenem valami ugri bugri dvd előtt bohóckodni mert így már nem állapot.  Lehet elborul az agyam aztán inkább futok. Ma pl. nem volt olyan hideg, elmehettem volna csak ma edzős nap volt. No sebaj hátha holnap is jó idő lesz. Viszont most hogy vége a szorgalmi időszaknak így akár minden nap mehetnék edzeni.

Ja és van új lifetilt oldal. Megnézni még nem tudtam mert a szerver összeomlott, de biztos fasza. Majd csekkoljátok.

Ja és ezentúl csak 3-4-5-6-7 naponta fogok írni. Amint lesz valami mondani valóm. A semmiről nem szeretek túl sokat pofázni. Pedig általában sikerül, mint most.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés diéta fogyás futás cselendzs kalória számlálás lifetilt

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr594958771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása