HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

064.

2013.01.07. 09:08 :: 100nappokol

Elérkeztem a 64 naphoz. Már nincs sok hátra (sajnos). Durván 1 hónapom van a maradék felesleg lepucolásához. Örömmel konstatáltam a tényt, hogy reggel mikor a mérlegre álltam végre hetessel kezdődött a súlyom! Igaz, hogy alig 0,2 kilóval de azért az is valami! Innen már csak úgy olvadni fognak a kilók! Reményeim szerint :D Rendeltem egy újabb adag fehérjét és hozzá egy adag zsírégető tablettát is. Nem várok csodákat mert tudom, hogy olyan tabletta nincs amit beszedek és hopp lefogyok. Ez a világon a legnagyobb átbaszás. Viszont ha pár kilót segít gyorsabban leadnom már megérte. Erről a zsírégetőről van szó: Super Fat Burner. A fehérje pedig ez: Iso Whey ZERO. Ez durván 60 napi adag szóval most egy ideig el leszek látva. Egyik haverom ajánlotta a Biotech USA termékeket és gondoltam bepróbálom, hogy mire lesz képes.

Ma vizsgázom. Mindenki drukkol remélem! (hogy a segédeszközeim jól szuperáljanak)

Szólj hozzá!

Címkék: edzés fogyás fehérje zsírégető biotech kalória számlálás 100 nap fehérje por iso whey zero super fat burner

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr585002567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása