HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

158. nap

2013.04.16. 17:32 :: 100nappokol

Rég írtam, de nem feledkeztem meg teljesen a blogról. elég sok minden történt velem azóta a majd két hónap óta mióta nem írtam. Először is a legfontosabb dolog, hogy végre rászántam magam és elkezdtem konditerembe járni. Március 4-e volt az első nap mikor letoltam a képemet a terembe. Szerencsére délelőtt tudok járni és ilyenkor nincs túl nagy tumultus. Gyakorlatilag van mikor tök egyedül edzem ami meg mondom az igazat nincs ellenemre. Az alábbi a BodyBuilder.hu-n fellelhető edzéstervet követem az első 3 hónapban:

Nap 1

  1. fekvenyomás
  2. tárogatás/áthúzás
  3. lehúzás csigán tarkóhoz
  4. evezés csigán
  5. hiperhajlítás
  6. oldalemelés állva
  7. vállból nyomás egykezessel
  8. hasprés 3x20-50
  9. lábemelés 3x10-30

Nap 2

  1. guggolás
  2. lábnyújtás
  3. lábhajlítás
  4. vádli állva 3x25-50
  5. vádli ülve 3x20
  6. bicepsz állva
  7. kalapács bicepsz
  8. tricepsz csigán
  9. tricepsz fej felett egykezessel

Ez gyakorlatilag arra jó, hogy aki még sosem vagy régen nem edzett azt átmozgassa, segítsen beletanulni a későbbi osztott edzésbe, meg úgy ebbe az egészbe. Nem mondom, hogy nagy öröm az összes gyakorlatot csinálni, vannak amiket rohadtul utálok de már így 6 hét után is látható és érezhető a különbség. A kezdeti majd 19%-os testzsír százalékom mára 15,2%-ra csökkent. Fogytam 1,3 kg-ot zsírból és 2,4 kg izmot építettem. Ezt egy ilyen speckó testzsír százalék mérő mérleggel mértem. Nem tudom, hogy ez mennyire mutat pontos eredményt. Nem vagyok naiv és nem hiszek benne vakon, de annyira nem tűnik hülyeségnek a működése. Elvileg egy nagyon kis elektromos impulzust küldd a testen keresztül ami a szövetek ellenállását méri ami más a zsírnak és más az izomnak. Ha valaki erről tud valami jó leírást, cáfolatot, összefoglalót ragadjon billentyűzetet és kommentben várom. De ezt inkább érdekességként mint releváns információként írtam le. A lényeg úgy is a tükör. Ettől függetlenül ha valaki kíváncsi tegnap 76.5 kg-ot mutatott a mérleg. Ez eddig 14.7 kg fogyást jelent a 158 nap alatt. Mármint ha az (esetleges) izomnövekedést nem számoljuk.

Elkezdtem több különböző, legális táplálékkiegészítőt is szedni. De erről majd a következő bejegyzésben mesélek. Most fáradt vagyok, hosszú volt a nap, szarrá égett az arcom is a napon. 

Szólj hozzá!

Címkék: edzés tükör diéta fogyás mérleg konditerem testzsírszázalék izom növekedés

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr135229908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása