HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

015.

2012.11.19. 21:06 :: 100nappokol

Bármennyire is szarul nézek ki jelenleg is, de azt kell mondjam meglátszik rajtam ez a két hét. Igazából azt várom már, hogy a régi ruháim jók legyenek rám. Reggel próbálgattam őket... hát van amihez még kell 6-7 kiló... :D de hát ha minden jól megy szilveszterre már "felvehetem a legszebb blúzomat".

9339.jpgTegye fel a kezét aki dohányzik. Hagyja fenn aki sportol is mellette aktívan. Biztos jó pár kéz lekerült mert saját tapasztalatból mondom, hogy dohányzás mellett egyszerűen nem lehet normálisan edzeni bármit is. Vagyis én nem tudtam. kb. 7 évig szívtam azt a szart. Tavaly november 2-a óta leszoktam. Ez több mint 1 év. Azóta alkalmanként elszívtam pár szálat, bebaszva, de ezt 1 kezemen megtudnám számolni. Meg kell mondanom még így egy év után is érzem, hogy mennyire visszafogott ez az egész. Régen is jártam futni, akkor azért én is szívtam rendesen. Ma már a szagától is rosszul vagyok. Tudjátok milyen rohadt büdösek vagytok? Főleg télen amikor fáztok, jó gyorsan elszívjátok és utána húzzátok magatokkal a tömör kondenzcsíkot. Hát megmondom, hogy egyes esetekben a belem kifordul ilyenkor. Igazán tuskó dolognak tartom amikor a suli udvaron nem tudok úgy átmenni, hogy ne másnak a füstjét kelljen szívnom. 5 méter az ajtótól? Hát kibaszottul nem tartja be senki. A másik meg a buszmegállók, hév megállók, metró aluljárók? Mi a faszért van "szabályozva" ha egyszer senki be nem tartja vagy tartatja ezt. Látott már valaki olyat, hogy a Mr. Közterület megbüntet bárkit bagózásért? Persze ha este lehugyozol egy fát akkor már máris ugrott 5 kiló de ez már más sztori. Szóval gyerek a dohányzás rossz, értem? Ne dohányozzatok! Vagy ha bagóztok ne fújjátok a pofámba mert nem lesz őszinte a mosolyom. Ja és nem utolsósorban most azért adjak ki több ezer forintot, hogy megdögöljek? Van egy fasza oldal csak ajánlani tudom mindenkinek.

Más. Reggel egy pöppet elaludtunk párommal. Ma nem siettem sehova, csak délben kellett elhagynom "azojjektumot" szóval nem állítottunk be ébresztőt semmit. Így olyan 10 órakor felhívott egy barátom és utána már nem igazán feküdtünk vissza. Így kimaradt a reggeli. Vagyis inkább eltoltuk 2 órával az egész napot. Ez valahogy jobb is volt így mert edzés előtt ebédeltem, és ezt éreztem is. Sokkal jobban bírtam ma a kiképzést bár lehet annak köszönhető, hogy Brains szólt a hifiből. Viszont ma nem lesz vacsora, vagyis egyben lesz az uzsival. Végre ma nem léptem túl a beállított szigorú kalória keretemet. Végül is plusz pár száz kcal nem ártana mert így is azért jóval kevesebbet viszek be mint a diéta előtt.

  • Reggeli: rántotta 4 tojásból, 2 szelet párizsival belesütve, 1 szelet u1 kenyér
  • Tízórai: 1 szelet u1 műzliszelet
  • Ebéd: 4 szelet u1 kenyér, 2 szelet spáros budgetes sonka, 2 szelet tihany pannónia sajt, kis u1 kecsap
  • Uzsonna + Vacsora: 2 alma, meg egy jogobella light joghurt

Összes kcal bevitel: 1162.88
Kcal égetés (testmozgással): 454.70
Kcal égetés (Alapjárat kcal égetés): 2369
--------------------------------------------------
Napi mérleg: -1660.82 (92.98%)

Sport: kondis edzés. Ma fasza volt. Elfáradtam. Nem kicsit, nagyon.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés dohányzás norbi fogyókúra diéta fogyás konditerem kalória számlálás

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr794915427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása