HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

023. 024. - frissítve

2012.11.28. 10:06 :: 100nappokol

Tegnap elfelejtettem blogot írni, vagyis inkább nem volt időm mert a nap egyik felében morfológia gyűjteményt címkéztem fel. Gyönyörű lett... A másikban futottam meg a telefonomat baszogattam... Beszart.

De legalább sikerült lefutnom 40 perc alatt több mint 6,5 km-t. 10km/h -nél kicsit gyorsabb átlagsebességgel. Éljen.

Nem emlékszem már mit ettem. Meg most időm sincs visszakeresni. Meg szerintem annyira nem is érdekes.

A nap folyamán egész nap pesten vagyok. Reggel 7 (!)-től este 17:30 ig iskolában. 3:50kor keltem. Közben 4 órás lyukas óra. Szóval faxa. El van baszva az egész napom.

Mára ennyit. Nem jó nap. Legyen vége! A holnap se lesz jobb...

Update1: megérkeztek a http://shop.builder.hu/ -ról rendelt fehérje porok.Az egyik egy New Form nevezetű cucc. Ebből be is toltam rögtön egy adagot. Elég jó íze van én a vaníliásat próbáltam, de vettem egy csokisat is. Barátnőmnek egy Easy Diet nevű fehérje port rendeltem. Nem tudom milyen íze van. Remélem az is legalább olyan jó mint az enyém. Amúgy fasza anyag, vacsora helyett tökéletesen meg fog felelni. Akit érdekel elolvashatja a linken milyen cuccok vannak benne.

Szólj hozzá!

Címkék: telefon sport edzés norbi iskola fogyókúra diéta fogyás update szar nap fehérje por

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr444931236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása