HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

021.

2012.11.25. 23:17 :: 100nappokol

Vége a 3. hétnek! Azt hiszem nyugodt szívvel mondhatom, hogy meg vagyok magammal elégedve. Reggel 84,1 kiló voltam mérlegelésnél ami azt jelenti, hogy 7,1kg súlyfeleslegtől sikerült megszabadítanom puhos kis testemet. Hát éljen. Ha az elkövetkezendő 3 hétben csak ennek a fele sikerülne már akkor is boldog lennék. Szorgosan készítgetem magamról a képeket. Egy napot kivéve mindennap csináltam. Meg kell mondjam szemmel látható a különbség. Ha már elég jól nézek ki, rakok ki magamról előtte utána képet. Bár ez lehet, hogy csak a 100 nap végén fog bekövetkezni.

Próbáltam betartani az új étrendemet, de nem igazán sikerült, ma is sokkal kevesebbet ettem mint kellene, de azért valamivel jobb a helyzet. A tízórait sajnos kihagytam. Így alakult. Ma egész nap azzal töltöttem az időt, hogy összeírjam mit egyek, mikor, mennyit stb. Na meg tanultam. Növénytant. Kurvajóvót!

Sport ma nem volt, nem is terveztem. Holnap súlyzós edzés. Meg tanulás.

Mai kaja:

  • Reggeli: 100g teszkós kőrözött, barátnőm csinálta, teszkós túróból meg teszkós tejfölből, hozzá 2 szelet u1 kenyér, meg 4 szelet teszkós sonka (igen tegnap a teszkóban voltam)
  • Tízórai: semmi (hiba)
  • Ebéd: 140 g rántott csirkemell (u1 prézlivel), 140 g frosta mexikói párolt zöldség
  • Uzsonna: 1 szelet u1 műzli, 1 jogobella light
  • Vacsora: 200g teszkós kőrözött, 1 szelet u1 könyér

Szólj hozzá!

Címkék: norbi fogyókúra diéta fogyás update kalória számlálás 100 nap

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr824925526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása