HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

016.

2012.11.20. 20:54 :: 100nappokol

Elég jó kis nap volt a mai. Végre tudtam kicsit pihenni. Nem kellett semmi beadandót gyártanom, semmit sem tanulnom. Mondjuk ez nem teljesen igaz mert tanulni mindig lenne valamit de ma úgy éreztem megengedhetem magamnak ezt a kegyet.fogyokura5.jpg

Voltam ma futni. Azt hiszem megdöntöttem a saját rekordom. Egyre gyorsabban tudok futni. Persze még mindig csiga tempóban de jóval gyorsabban mint ahogy kezdtem. Szóval azért érzem a fejlődést.

Eddig 5,8 kg-ot

fogytam!

 

Szemmel láthatóan kisebb lett a bélszerkezetem. Éljen. Lassan rám jönnek a ruháim. Nagyon lassan :D

  • Reggeli: 2 szelet u1 kenyér, 2 szelet sonka, 1 kocka sajt
  • Tízórai: 1db u1 puding
  • Ebéd: 300 g csirkemell, 300 g párolt zöldség
  • Uzsonna: 150 g párolt zöldség, 100 g csirkemell
  • Vacsora: 2db jogobella light, 3 kis mandarin

Összes kcal bevitel: 1190.38
Kcal égetés (testmozgással): 433.54
Kcal égetés (Alapjárat kcal égetés): 2362
--------------------------------------------------
Napi mérleg: -1605.16 (97.37%)

Szólj hozzá!

Címkék: norbi fogyókúra diéta fogyás update futás kocogás kalória számlálás 100 nap

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr314917250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása