HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

012. 013.

2012.11.17. 19:53 :: 100nappokol

Bocsássatok meg de tegnap kurvára elfelejtettem/elaludtam/faszomse tudja mi történt, így nem tudtam írni. Bár nem maradtatok le semmiről. Voltam edzésen, írtam reggel egy ZH-t amit jól lepontozott a tanítónéni. Este meg elaludtam CSI-n. Párszor azért felkeltem, hogy megmondjam a barátnőmnek, hogy ne kapcsolja le a TV-t mert nézem. Nem néztem. :D

Ma délelőtt a kertben munkálkodtam mint leendő agrármérnöknek mondhatnánk, hogy ez szakmába vág, de hát kapálni meg gereblyézni még a "nyócálatlános" is tud. Este Intim Torna Illegál koncert ha láttok intsetek. Szevasz!

012. nap kaja:

  • Reggeli: a tegnapi napról maradt zöldség + csirkemell kombó, nem tudom sajna mennyi volt 1-200 gramm
  • Tízórai: szendvics: 2 szelet biopárizsi (ne kérdezd mitől bio, ez volt ráírva), kis vénusz margarin, uborka, 2 szelet tihany pannónia sajt, 2 szelet u1 kenyér
  • Ebéd: 90g U1 tészta, 50 g tejföl 12%-os, 50 g pannónia sajt,
  • Uzsonna+Vacsora: 1 szelet ui1 kenyér, uborka, 2 evőkanál kőrözött, 1 u1 műzliszelet

013. nap kaja:

  • Reggeli: 2 szelet u1 kenyér, 3-4 kanál kőrözött, uborka
  • Tízórai: 1db u1 műzlieszelet
  • Ebéd: 150 g párolt zöldség 100g hús, 1 U1 somlói galuska (190g, 165 kcal, fehérje: 6.84g, szénhidrát: 14.44g, zsír: 7.79
  • Uzsonna: 2 mandarin, 1 jogobella light joghurt
  • Vacsora: ugyanaz mint az ebéd de somlói helyett U1 túrórudi (kell estére valami erő mert gyenge vagyok mint a fos)

Sport ma nem lesz. Holnapra halasztva. Elég vót ma gereblyézni :D

Szólj hozzá!

Címkék: koncert életmód fogyókúra diéta update kert gereblye intim torna illegál iti

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr254911486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása