HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

007.

2012.11.11. 09:23 :: 100nappokol

Igaz még csak vasárnap reggel van mikor ezt a posztot írom, de most ráérek szóval értékelném ezt az elmúlt 7 napot. 99%-ban meg vagyok magammal elégedve. Egyedül a pénteki gólyabálos napot sajnálom ahol megtörtént a hét első és egyetlen bűnözése. A következő 7 napban ezt az értéket nullára csökkentem. A sport terén sem vagyok teljesen megelégedett, bár az 5 nap sport meg volt de nem úgy ahogy terveztem. Mint az első vagy második posztomban említettem muszáj egy kicsit rugalmasnak lennem. Ma még lesz egy laza fél órás futás és ezzel teljes a hét.

Eddig 3,6 kilót fogytam!

fat-heart.jpg


Jó ez 91 kilóból azért nem olyan nagy teljesítmény, meg hát ennek nagy része csak víz meg izom és kevés része lehet ténylegesen zsír, de azért így sem olyan rossz. Jövőhéten valószínűleg ennek fele sem lesz, pedig brutálisabb leszek mint valaha :D

A mai (tervezett) étrend:

  • Reggeli: hagymás rántotta 3 tojásból, 1 szelet U1 kenyér
  • Tízórai: 1db U1 csokis puding
  • Ebéd: fél grillcsirkemell, 200 g párolt zöldség
  • Uzsonna: 1 db almás-fahéjas jogobella light, 2 db mandarin
  • Vacsora: hagyma, paprika, paradicsom, uborka sonka, sajt, tejföl, mustár keverék

Összes kcal bevitel: 1158.77
Kcal égetés (testmozgással): 393.76
Kcal égetés (Alapjárat kcal égetés): 2399
--------------------------------------------------
Napi mérleg: -1633.99 (95%)

Szólj hozzá!

Címkék: fogyókúra diéta fogyás futás értékelés grillcsirke kocogás

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr874901461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása