HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

006.

2012.11.10. 18:16 :: 100nappokol

Na meg volt tegnap a bál. Nem volt egy nagy durranás. Mondjuk úgy, hogy "józanon bulizni éppen olyan szar mint horgászni... józanul". Szóval az elkövetkezendő időszakban az ilyen mókákból "szeretnék" kimaradni. Mondjuk jövőhétre be van ígérve egy Intim Torna Illegál koncert, de szerintem az azért józanul is fasza lesz. Meg nem fog minden szembejövő ember részegen a nyakamba ugrani, hogy "Szevasz, mééé nem iszóó'?" De nem gond ezt is kibírjuk.

A tegnap este kicsit zabálás terén szopás volt. Először is a tegnapi vacsorából lett 4 virsli, 2 szelet U1 kenyér, meg egy kevés mustár meg U1 kecsap, 1 ujjnyi pannónia sajttal. Ettem hozzá még egy "kis" U1 pizzás snack-et ami nem túl kalória szegény de hát elvileg ezek fogyókúrás termékek... Ezt az egészet még megfejeltem egy kibaszott Redd Bull-al az éjszaka. Hihetetlen, hogy egy rohadt cukor mentes üdítő sem volt a buliban. Ráadásul az ásványvizet is csak decire mérték pohárba... Bravo.

Minden esetre fogytam tovább, már 3 kg súlyvesztésnél tartok szóval 88,2 kg voltam reggel mérlegelésnél. Viszont ma nem tudok fényképet készíteni magamról mert ma még nem voltam otthon, nem is leszek.

Ma nem lesz edzés, azt átraktam holnapra. 1, hogy olyan izomlázam van mozdulni nem bírok, 2 meg mint említettem nem vagyok otthon, nincs nálam edző ruha sem. De holnap teljes erőbedobás.

Na és, hogy mit ettünk ma? Hát ma is faszán túlléptem az elviekben megengedett kalória keretet de annyira nem aggódom, nem csokiból meg csipszből álló étrendnek köszönhető a többlet.

  • Reggeli: 1db U1 kókuszos Műzliszelet
  • Tízórai: 1db zacsi U1 áfonyás keksz
  • Ebéd: resztelt máj, párolt zöldség 1 ek olajon pirítva (2en ettünk belőle így fél ek.)
  • Uzsonna: 1db U1 kókuszos Műzliszelet
  • Vacsora: 1db Melegszendvics 2 szelet U1 kenyér, 2 szelet párizsi és 1 szelet trappista sajttal

Összes kcal bevitel: 1259.04
Kcal égetés (testmozgással): 0
Kcal égetés (Alapjárat kcal égetés): 2409
--------------------------------------------------
Napi mérleg: -1149.96 (150.6%)

Ez nem tűnik soknak, nem is volt az. Most meg ráadásul éhes is vagyok kicsit. Vagyis még nem de félek, hogy estére már kilyukad a belem.

Szólj hozzá!

Címkék: norbi diéta fogyás update gólyabál resztelt máj Intim Torna Illegál

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr654900776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása