HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

Itt a "vége"

2013.02.26. 23:39 :: 100nappokol

Nos. Kicsit késve írom meg ezt a bejegyzést ezért elnézést is kérek mindenkitől aki már tűkön ülve várta, hogy mi lesz a történet vége. Azért írtam a címben a vége szót idézőjelben mert igaz, hogy letelt a 100 nap de az nem történhet meg, hogy itt vége szakad mindennek és megy minden a régi kerékvágásban.

Először is be kell vallanom gyakorlatilag egyik tervem sem sikerült. De nem vagyok csalódott mert a kitűzött 20 kg fogyásból sikerült 13 kg-ot leadnom ami nem olyan rossz szerintem. Közben rájöttem, hogy ez a 20 kg egy kicsit sok lenne. Még maximum 3-4 kg szeretnék fogyni és jövőhéttől ráfekszek a konditermes edzésre. Kéne magamra egy kis izmot pakolni. Nem szeretnék sovány lenni :D

Jelenleg az étrendem 1800kcal/nap. Napi 5x eszek. Próbálok odafigyelni a tápanyag eloszlásra is. Sok fehérje kevesebb ch és még kevesebb "jó" zsír. Egy előadáson hallottam, hogy milyen fontos a megfelelő folyadék bevitel. Azóta napi 3 liter szénsav mentes ásványvizet iszom csak.

Sajnos nem rég lebetegedtem, hasmenés, láz meg minden ami ezzel jár. Jól be is szartam, hogy én itt most megdöglök. Nem tudom miért volt de az alkoholizálást most egy jó ideig pihentetni fogom ismét. Igaz, hogy a blog elején 100 napig nem akartam inni, ez kb. 40 napig sikerült. Jó lenne ezt most is betartani.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés alkohol fogyás vége cselendzs kalória számlálás 100 nap

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr555107529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása