HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

042.

2012.12.16. 22:08 :: 100nappokol

Na úgy vagyok vele, hogy csak akkor írok amikor történik valami érdekes. Hát most történt. Azt hiszem így 40 nap után sikerült beiktatnom egy "csaló napot". Ki akartam bírni, hogy nem iszom alkoholt de hát olyan szituba kerültem, hogy muszáj volt bebaszni. Ebben az évben előreláthatóan még 2 ilyen alkalom lesz. Utána folytatom tovább a programot, meg hát természetesen közben is megy a dolog. Kicsit elvagyok maradva mert nem aludtam itthon így képet sem csináltam, mérlegelni sem tudtam reggel szóval nem vagyok büszke a teljesítményemre. A másik nagy para pedig, hogy tegnap részegen sikerült jól besütizni (igen ez az egyik ok amiért nem lehet diéta közben szeszelni). Ezt megkoronázva ma a moziban jól betoltam egy szép nagy adag popcornt is... De egyszer volt Budán kutya vásár. Biztos jó pár napnyi munkámat elbasztam ezzel, de nem adom fel. Még nem vagyok fél időnél de a fél táv már meg van.

Szólj hozzá!

Címkék: alkohol buli fogyókúra diéta fogyás ivás cselendzs 100 nap csaló nap

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr844968932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása