HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

032.

2012.12.06. 22:37 :: 100nappokol

Remélem mindenki megkapta a mai mikulás csoki adagját. Én nem panaszkodhatok mivel édesanyámék jól tudják, hogy diétázok így voltak olyan kedvesek és nem árasztottak el temérdek édességgel. Bár sosem voltam az az édesszájú aki rögtön rárabol a csokira. Szóval nem okozott volna túl nagy lelki törést egy doboz toffifie sem :D Kaptam helyette zokni. Ami jó, abból sosem elég :D Na meg a párom is készül egy kis update édességgel ha jól tudom. Sajnos én kicsit későn kaptam észbe és így az össze norbi boltot lerabolták, de remélem azért a "normál" csokinak is örülni fog :)rock-santa.jpg

Holnap megyek utoljára suliba  ebben az évben. Éljen. Bár jövőhéten még vár rám egy kémia pót zh. de annyi baj legyen. Szóval, hogy pontsítsak: holnap lesz az utolsó tanítási nap és a szorgalmi időszak ezennel bezárult.

Mivel geci hideg van és futásokat sztornóztam ebben az időjárásban kaptam egy tippet egy kedves (első) kommentelőtől, hogy mivel kéne helyettesítenem. Ez pedig az Insanity edzés. Letöltöttem megvettem egy 60 napos edzésprogramot DVD-n, belenéztem az elsőbe hát mit ne mondjak. Kibaszott kemény. Heti 6 edzés 1 nap pihenő. Azt hiszem az utolsó 60 napban el kezdem. Mert nem jó ez így, hogy már lassan 4 napja semmit nem sportoltam. Holnap lesz edzés szerencsére.

Nem szeretném azzal húzni az időt hogy mennyit eszek. Átlagosan olyan 1500-1600 kcal körüli tápot viszek be, ügyelve a tápanyag eloszlásra is.

Szólj hozzá!

Címkék: mikulás iskola update futás édesség insanity

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr564952034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása