HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

028.

2012.12.03. 00:41 :: 100nappokol

Kicsit elhanyagoltam a blogot, de ez csak azért van mert szinte semmi nem történik velem. Ma sem tudok semmi új hírrel szolgálni. "Ellógtam" a mai futást, amit igazság szerint már tegnap le kellett volna tudnom. Kurvára szar, hogy nincs telefonom így baromira nincs semmi kedvem menni. Amúgy fogytam megint. Reggel 82,6kg voltam szóval 28 nap alatt 8,6kg-tól sikerült megszabadulnom. Na már csak 1,4 kiló és a felén túl vagyok. Ma sem lesz hosszú poszt, itt a vége.

Szólj hozzá!

Címkék: fogyókúra diéta fogyás update futás cselendzs 100 nap

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr944944187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása