HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

025.

2012.11.29. 21:05 :: 100nappokol

Túl vagyok a cselendzs negyedén. Reggel 83,4kg-ot mutatott a mérleg. Ezek szerint 7,8 kg-ot fogytam. Ez 0,312 kg súlyvesztést jelent naponta. Igaz már 26-a óta stagnálok sőt 20 dekával nehezebb is vagyok, de nem aggódom. Szerintem mindent faszán csinálok. Bár szerintem még mindig keveset eszek, de egyszerűen nem bírok többet. Így is mindig túl lépek pár g zsírral a napi kvótát. Nagy problémákat okoz az olaj használata. Próbálom visszaszorítani nagyon minimális mennyiségre, de pl. rántottát nem tudom, hogy csináljak a nélkül. Ha nem rakok alá leég mint a picsa. Valaki, valamilyen ötlet?

A mai napot akár hívhatnánk egy holtpontnak is. Eddig minden elég simán ment. Ma sem lett volna semmi gond csak az utóbbi két éjszaka nem túl sokat aludtam. ZH-ra készültem, korán keltem, hogy 7-re beérjek a suliba (3:50kor). Szóval fáradt vagyok mint állat. Ráadásul elromlott a telefonom, A probléma a következő:

Szóval leadtam a magenta színű mobil szolgáltatónál. Hát komolyan mondom előre rettegek. Direkt kértem, hogy írják oda a szerviz levélre, hogy szoftver frissítés után is fen áll a probléma, mert ismerem a szervizeket és nem akarok felesleges köröket futni. Helyette kaptam egy nagyon cuki kis kölcsön telefont. Hát mit ne mondjak. Azért valami alap androidos mobilt odarittyenthettek volna mert így geci szar futni. Jó hát van benne visszaszámláló meg zenelejátszó, de nekem például marha sokat segít mikor az Endomondo tájékoztat km-ként, hogy mennyi időt futottam. Így elég jól tudom tartani a tempót. Meg hát imádom posztolni utána a facebookon hogy milyen fostos kemény vagyok. Na egy szó és száz ez eléggé visszavetette a futó kedvem. Ráadásul elkezdett esni az eső, fújni a szél. Csak az éltetett, hogy hazajövök és betolok egy jó kis fehérje bombát. Háháá! :D

Kaja:

  • Reggeli: 3db falni jó virsli (tudom hogy szar kaja, de megint korán keltem, ráadásul késésben voltam), 30g pannónia sajt
  • Tízórai: 3 db puffasztott búza, 1 szelet u1 műzliszelet
  • Ebéd: 250 g csirkemell. 450 g párolt zöldség
  • Uzsonna: 1 adag (30 g) fehérje por vízzel
  • Vacsora: ugyanaz mint az uzsonna

Azt hiszem az uzsonna vacsora a következő időszakban így fog kinézni. Kevés szénhidrát és zsír, sok fehérje. Na meg az íze sem szar.

Szólj hozzá!

Címkék: telefon edzés norbi fogyás update futás magenta kcal holtpont cselendzs

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr804938014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása