HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

019.

2012.11.23. 23:45 :: 100nappokol

Lassan de biztosan véget ér a 19. nap is, és közeledek a 3. hét végéhez. A mai nap nem teljesen úgy sikerült ahogy terveztem. Az iskola miatt már reggel a 6 órás busszal fel kellett jönnöm Pestre. Reggel még lőttem 2 képet, bepakoltam az uzsidobozom és már jöttem is.bowling_9265.jpg

Úgy terveztem, hogy a sportot egy nagyon buzis kis Norbi tréninggel fogom kiváltani mert nem akartam futó cuccot hurcibálni magammal. Tesóméknál meg úgy sincs egy árva lélek sem egész nap, én meg 10től már szabad vagyok. Hát mondanom sem kell keresztbe húzták a számításomat mert nem volt fenn semmilyen videó lejátszásra alkalmas masinéria sem, így a torna kimaradt. Szerencsére ma voltunk bowlingozni (ezért maradtam fenn), így nem telt el a nap sport nélkül.

Ma egy kicsit vétkeztem, vagyis úgy érzem bár a számok nem ezt mutatják. Betoltam délután meg most este egy McDonald's-os cappuccino-t (persze 3 deciset), cukrot nem kértem hozzá, itthon toltam bele 3 szem édesítőt. Meglepédve láttam a Meki külön erre létrehozott oldalán, hogy ebbe a kurva kévéban is 90 kcal van. Szerencsére nincs benne cukor, csak akkor tudnám miből van a 90 kcal ha az egészben csak 5g fehérje van meg 17g ch ami lehet biztos az én butaságom de nem tudom miből adódik.

Ja a második adaggal le is ittam magam. Apropó ivás. A bowling társaim most jókat vedelnek valami budapesti köpős kocsmában. Én meg szopom szesz nélkül a faszt. Na mind1 kemény vagyok, kibírom.

  • Reggeli: a tegnapi ebéd/vacsora maradék, 125g csirkemell, 85 gomba, 105g máj+cukkini
  • Tízórai: 1db U1 műzliszelet
  • Ebéd: 2db U1 kenyér, 4 szelet Tihany Pannónia Light sajt, 4 szelet Spar budgetes csirkemell sonka, egy nagyon kevés Vénusz sós margarin
  • Uzsonna: 2 db alma, 1 szelet u1 kenyér, 3 szelet sonka, 2 szelet Tihany Pannónia Light sajt
  • Vacsora: 1 szelet U1 műzli

Összes kcal bevitel: 1351.08
Kcal égetés (testmozgással): 273.19
Kcal égetés (Alapjárat kcal égetés): 2356
--------------------------------------------------
Napi mérleg: -1278.11 (127.92%)

Ennyit mára.

Ja és el ne felejtsem: bowlingban taroltam. Yeah!

Szólj hozzá!

Címkék: norbi bowling fogyókúra diéta fogyás update cselendzs 100 nap

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr334922526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása