HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

017. 018.

2012.11.22. 15:09 :: 100nappokol

PopCorn.pngTegnap nem írtam, méghozzá igen nyomós ok miatt. Moziban voltam. Azt nem mondom el mit néztem, de annyit mondhatok, hogy a tini lányok megőrülnek érte. Na meg valljuk be nekem is tetszett.

Sport az nem volt. A szerda már csak ilyen szokott lenni.

Kaja:

  • Reggeli: 2 szelet u1 kenyér, 1 szelet sonka, kb 25 g pannónia sajt, uborka, 1db u1 csokis puding
  • Tízórai: 1db mini alma
  • Ebéd: ugyanaz mint a reggeli puding nélkül
  • Uzsonna: egy fél adag lecsó, sajna nem tudtam lemérni mert nem volt kéznél mérleg, 1db füstlivel, 1 szelet u1 kenyér
  • Vacsora: ugyancsak egy reggeli, ebédhez hasonló szenyó

Összes kcal bevitel: 1210.86
Kcal égetés (testmozgással): 0
Kcal égetés (Alapjárat kcal égetés): 2359
--------------------------------------------------
Napi mérleg: -1148.14 (154.05%)

A mai nap sem fog történni túl sok újdonság. Reggel ráálltam a mérlegre és ugyanaz a szám fogadott mint tegnap. Hát nem voltam boldog. Jobban örültem volna ha fogyok legalább 1 dekát de hát ez van. Legalább nem híztam. Pedig baszott nehéz volt megállni a moziban, hogy ne vegyek egy óriás pattogatott kukoricát jó kis cukrozott kólával, 5 túró rudit, 1 zacskó gumicukrot meg hozzá egy nagy nachost, lábszagú sajtmártással és erős paprika darabokkal. De kibírtam. Helyette betoltam 0,75l light kólát. Az sem túl egészséges, de legalább nem hizlal. Bár mindig bennem van a para, hogy mi van ha gecik a büfések és már csak kibaszásból sem lightot adnak. Bár azt valószínűleg megérezném, de az ilyen vizezett szaroknál azért nem vagyok benne biztos.

Mai kaja:

  • Reggeli: lecsó 2 tojással, 2 szelet u1 kenyér
  • Tízórai: 1db u1 csokis puding
  • Ebéd: 200 g csirkemell, cukkini, 150g gomba, ez be volt dobva a sütőbe a tetején jó kis zsírszalonnával :D amit mondjuk nem ettem meg de biztos felszívott belőle pár grammot a cucc
  • Uzsonna: 100 g csirkemell, 40 g gomba, 100g máj
  • Vacsora: 1 db jogobella light joghurtital

Összes kcal bevitel: 1430.92
Kcal égetés (testmozgással): 504.62
Kcal égetés (Alapjárat kcal égetés): 2359
--------------------------------------------------
Napi mérleg: -1432.7 (110.87%)

Ma 35 percet futok.

Szólj hozzá!

Címkék: mozi norbi fogyókúra diéta fogyás update futás cselendzs kalória számlálás 100 nap

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr914920024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása