HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

010.

2012.11.14. 20:05 :: 100nappokol

Egy kis muzsika a poszt olvasásához az új Tankcsapda albumról:

Ma nagyon nem történt semmi. Felkeltem, ettem, elmentem gyakorlatra, haza értem, ettem, blogot írok. Kurvára elfáradtam pedig semmit nem csináltam. Pedig ma még tanulhatok is. A kalória bevitelt is eléggé túlléptem, pedig ma így is alig ettem valamit. Elég hárdkór ez a napi 824 Kcal max bevitel. De, hogy a célom elérjem muszáj tartanom magam, már csak 90 nap van hátra! Sajnos elég egyhangú az étrendem nem igazán tudok mit kigazdálkodni. Ha valakinek van valami ötlete vagy jó receptje ne tartsa magában.

  • Reggeli: 2 szelet U1 kenyér, 1 szelet füstölt sonka, 1 szelet pannónia sajt és ezt összesütöttem egy melegszenyóvá, raktam rá egy kis U1 mustárt, Activia 0%-os joghurtital
  • Tízórai: 1db U1 műzliszelet
  • Ebéd: 2 szelet U1 kenyér, 2 szelet füstölt sonka, 2 szelet pannónia sajt, uborka
  • Uzsonna: 1db U1 műzliszelet
  • Vacsora: 2db mandarin, 1 Jogobella light, 4 szelet pannónia sajt

Összes kcal bevitel: 1277.64
Kcal égetés (testmozgással): 0
Kcal égetés (Alapjárat kcal égetés): 2397
--------------------------------------------------
Napi mérleg: -1119.36 (155.05%)

Azért még így is több mint 1000 kcal-t égettem ma de mondanom sem kell jelenleg geci éhes vagyok. Azt hiszem elérkeztem az első holtponthoz.

Fogyás: 3,7 kg. Ha minden nap átlagosan így fogynék 37kg-al lennék kevesebb. Azért 54 kilósan kurva szarul néznék ki. Időközben én is megtapasztaltam a tipikus környezeti hatást amikor a barátok ismerősök azt mondják, hogy "miért akarsz fogyni", "nem vagy kövér" stb. stb. Mindenki akinek meséltem értetlenkedett, hogy miért akarok fogyni. Na mindegy.

Szólj hozzá!

Címkék: zene rock éhség norbi fogyókúra diéta update új album kcal holtpont kalória számlálás Tankcsapda Rockmafia Debrecen

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr694907451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása