HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

009.

2012.11.13. 22:43 :: 100nappokol

Lassan vége a 9. napnak. Új esemény nem sok történt. Megint fogytam, vagyis visszaállt a tegnap előtti súlyom. nike_dart_9_side.jpgVoltam ma futni. Keveset kajáltam. Voltam shoppingolni a barátnőmmel, vettem egy új futócipőt. Hát ég és föld a különbség egy Fila és egy Nike cipő között komolyan mondom. Kb. olyan volt mint egy Trabantból átülni egy Audiba. Szóval aki futásra adja a fejét mindenképpen ajánlom, hogy ne sajnálja a pénzt egy normális cipőre. Szerintem baromi fontos. Mint minden kezdő anno még én is úgy gondoltam, hogy ez felesleges pénz kidobás. Aztán jól megfájdult a talpam, bokám, térdem... Volt olyan, hogy napokig sántikáltam. Most amúgy is leárazás van a Hervisben, én is 10 ezerért vettem egy Nike dart 9 cipőt. Nem a legújabb modell de csak ajánlani tudom mindenkinek. Kényelmes, jól rugózik. Neten 15-ért láttam pl itt.

Kaja:

  • Reggeli: 2 tojásos hagymás rántotta, 2 füstlivel, 1 szelet U1 kenyér, uborka
  • Tízórai: jogobella light
  • Ebéd: U1 kolbászos mini pizza
  • Uzsonna: 1 db U1 műzliszelet
  • Vacsora: 150g csirkemell sonka, 2 ek tejföl, 1 ek mustár, uborka

Mostanában őket hallgatom edzés közben:

(Tibbahra is ráférne egy kis futás :D)

Szólj hozzá!

Címkék: fogyókúra diéta fogyás futás nike futó cipő barbár fivérek

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr44906096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása