HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

030.

2012.12.04. 20:47 :: 100nappokol

A mai nap a semmit tevés jegyében telt. Már ami a sportot illeti. Az a helyzet, hogy az utóbbi napokban nem tudok semmire sem normálisan oda koncentrálni mert túl sok dologra kellene figyelnem és ilyenkor hajlamos vagyok semmire sem figyelni. Ma kedd van futó nap. Már majdnem rávettem magam, hogy elmenjek a pályára de szerencsére elkezdett esni a havas eső így volt rá ürügy, hogy miért nem megyek. Az elkövetkezendő 3 napban 3 zh-t írok és ez által kicsit ideges vagyok. Nincs is sok kedvem ma írni. Holnap lesz 1 hónapja, hogy elkezdtem a blogot meg az egész diétát. Eddig majdnem 9 kilónál tartok. Pontosabban 8,8 kg ment le. Már rám jön néhány régebbi ruhám. Ennek örülök. Még 10 hét van hátra. Ha hetente 1 kg-t fogyok akkor kb. 1 kiló híján meg lesz a -20kg. Jövőhéttől mikor már kicsit nyugisabb időszak következik jobban oda fogok figyelni a sportra.

Amúgy tök fura, mostanában összevissza álmodok mindenféle hülyeséget. Sok ehhez az egész fogyás dologhoz is kapcsolódik. Hol azt álmodom, hogy elmentem egy buliba és bebasztam, hol azt, hogy telezabáltam magam a mekiben. Ilyenkor mindig rohadt nagy lelkiismeret furdalásom van álmomban. Reggel szinte boldogan kelek fel (nagy szó mert imádok aludni), hogy az egész csupán álom volt. Az a szar, hogy van pár buli kilátásban dec. 15. egy házibuli és dec 22. Tankcsapda és hát mind kettő elég érdekes lesz alkohol nélkül. Sokszor gondoltam rá, hogy áá leszarom iszok valamit. De rohadjak meg azért sem fogok. Sőt hosszú idő óta ez lesz az első olyan szilveszterem is ahol nem fogom takonyra inni magam vagy degeszre zabálni magam kaszinótojással. Bár az utóbbi csak tavaly történt meg.

Szólj hozzá!

Címkék: alkohol álom futás idegesség

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr794947918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása