HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

003.

2012.11.07. 20:55 :: 100nappokol

Ma csak egy rövid bejegyzés mivel tanuláson és az iskolába dekkoláson lófaszt nem csináltam. Az izomlázam fájlaltam még egész nap. Olyan testrészeim fájnak amikről nem is tudtam hogy léteznek. Durva lesz ez a 100 nap. Ma alig ettem valamit de még így is túlléptem a napi kalória maxot. Köszönhetően annak, hogy ma nem sportoltam semmit na meg nem is fogok. Felmerült bennem, hogy kéne szereznem egy szobabiciklit. Nem akarnék rá nagy összegeket áldozni, ha valaki tud olcsón, jót az ne legyen rest ossza meg velem. Na meg lehet nyugodtan kommenteket írni.

  • Reggeli. 3 füstli, 1 szelet U1 kenyér, kb. 3 deka sajt (holnap veszek má' elemet a mérlegembe)
  • Tízórai + Ebéd + Uzsonna: 1,7 db. U1 túrórudi (a suliban voltam bassza meg és nem tudtam semmi kaját vinni, ráadásul az egyik nyomorult túrórudinak leejtettem kicsivel kevesebb mint a felét :D)
  • Vacsora: 1 fél vöröshagyma, 1 zöldpaprika, 1 fél kaliforniai paprika, kb 10 deka uborka, pár deka erőspaprika, 3 deka sajt, 50 g sonka, ez felaprítva bele egy jénaiba

Összes kcal bevitel: 942.71
Kcal égetés (testmozgással): 0
Kcal égetés (Alapjárat kcal égetés): 2428
--------------------------------------------------
Napi mérleg: -1485.29 (110.26%)

Na a holnapot már alig várom.

Szólj hozzá!

Címkék: tanulás fogyás update zöldségek izomláz

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr204896040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása