HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

001.

2012.11.05. 12:59 :: 100nappokol

100 nap pokol! avagy hogyan adom le 100 nap alatt testsúlyom közel 22%-át. Számszerűsítve 91.2 kg-ot mutatott ma reggel a mérleg, ezt szeretném 20 kilóval csökkenteni az elkövetkezendő 100 napban. Ha minden jól megy jövő Valentin napra (vagyis már február 12-re) kurva jól fogok kinézni, nem mint ha most nem lennék ellenállhatatlan. Nincs rajtam semmi extra, 24 éves srác vagyok van két kezem, két lábam csak egyszerűen zsíros vagyok és nagy a belem. Ettől szeretnék minél előbb megszabadulni. Rohadt nehéz lesz de elszánt vagyok.

A módszerem pofon egyszerű:

  • az első 4 hétben heti 5 nap edzés: ebből 3 valamilyen aerob edzés 2 pedig konditermes - ezt majd idővel növelni fogom csak jelenleg még nem vagyok teljesítőképességem csúcsán
  • napi 5x zabálok de csak keveset és lassan felszívódó szénhidrátot, cukor, csoki, liszt meg hasonló vércukorrobbantó dolgokat hanyagolni fogom
  • 100 napig nem iszom alkoholt, ami egyetemistaként kb. a legnehezebb része a programnak, de muszáj mert egy-egy jól sikerült bebaszás után képes vagyok végig zabálni a másnapot, különben is ha több agysejtem pusztul el már sültkrumpli leszek
  • hajlamos vagyok elfelejteni dolgokat így 2-3 napra előre kötelező jelleggel napirendet állítok fel magamnak ami tartalmazza az edzést (hol? mit?) a kaját (mit? mennyit?) és más egyéb dolgokat (tanulás, suli, utazás, meg minden lófasz) és ehhez tartani is fogom magam

Van egy elég szar fényképezőgépem ami elég szar képeket készít (rólam). Ezzel pontosan 200 db fotót fogok csinálni a csodálatos testemről, egyet elölről és egyet oldalról. A végén majd csinálok belőle egy nagyon menő előtte utána animációt, felrakom az internetre és majd több ezren lájkolják. Addig nem rakok fel képet magamról mert milyen gáz már ha nem fogyok egy dekát sem? Ugye milyen jó az internet nyújtotta anonimitás? Persze ez nem fordulhat elő mert ténylegesen nagy elhatározást tettem.

  • Reggeli: 2db virsli, 1 szelet U1 kenyér
  • Tízórai: rántotta 2 tojásból
  • Ebéd: fél tányér U1 nokedli marhapörkölttel
  • Uzsonna: 1 alma
  • Vacsora: 1 kaliforniai piros paprika 120g csirkemell sonka

Edzés: 1 óra konditermes, súlyzós edzés - a pulcsimat alig bírtam levenni :D

Van egy elég fasza oldal amibe fel lehet vinni, hogy mennyit kajáltál és mennyit edzettél ma: http://kaloriabazis.hu/ Nekem ez a mai napi eredményem:

Összes kcal bevitel: 1059.42
Kcal égetés (testmozgással): 575.56
Kcal égetés (Alapjárat kcal égetés): 2458
--------------------------------------------------
Napi mérleg: -1974.14 (72.34%)

Kajáról még pár szót: lehet sokan megszólnak, kinevetnek stb. de én jónak tartom az Update 1-es kajákat. Persze nem ettől fogok lefogyni mert alapjában véve attól nem fog fogyni senki ha csak azt zabálja tonna számra, de fehér kenyér, normál tészta és liszt stb. helyett ezeket fogom enni. Természetesen a mennyiségre is gondosan odafigyelve. Hatásos tudom mert elég nagy zsír tömegtől szabadultam meg ezeknek (is) köszönhetően. Az, hogy ennek egy részét visszahíztam az már egy másik story de lesz arról is szó ígérem.

Ja meg lesz szép dizájn is csak nem most. Majd ha lesz kedvem.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés fogyás update zsír 100 nap

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr194890170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása