HTML

Már csak ennyi van hátra:

Ez meg mi?

20 kg-os fogyásom gyötrelmes története. Avagy, hogyan formálom puhány testem Chuck Norris keménységűre.

Friss topikok

  • 100nappokol: @morningshadow: köszönöm szépen a tippet. Ismerem a programot csak a "kis térrel" van problémám. M... (2012.12.06. 10:48) 031.

002.

2012.11.06. 20:24 :: 100nappokol

Üdv a pokolban! Ez itt a második nap. A tegnapi konditermes edzés után ma fáj mindenem. Igazság szerint már az nap este bedurrant a karom minden egyes része és csak úgy ráestem az ágyra este. Nem volt probléma az elalvással.

Szerencsére ma nem volt probléma a keléssel sem igaz elég baráti időpontban tettem ezt meg olyan fél 9 környékén. Szépen megreggeliztem a kedvesemmel majd hazajöttem (tőle) tanulni mint ahogy egy jó stréberhez illik.

Jelenleg bűzlök mint egy ganédomb, nem rég értem haza a futásból. Jó az a nem rég olyan 2 órája volt de olyan izgalmas volt az RTL híradó meg az utána következő Kód, hogy nem bírtam felkelni a fotelből (nem is azért mert úgy bedurrant mindkét vádlim, hogy majd beszarok).

Amúgy arra gondoltam ha sikerül a cselendzs akkor segítek másoknak is. Persze jó pénzé' mert hát a mai világban semmi sincs ingyen. Úgyhogy még elszántabb vagyok, hiszen mi motiválhatja jobban az embert mint a pénz? Szóval kurva gazdag leszek végre valahára. Igaz ezt már rég eldöntöttem de még munkám gyümölcse várat magára.

A napi moslék:

  • Reggeli: 2db füstli virsli, 1 evőkanál mustárral, 1 db kocka sajt
  • Tízórai: 1db Update túrórudi
  • Ebéd: 1 tányér gombaleves (csak gomba meg répa), kb. 80 g Update tészta, 3 deka sajttal és 1 evőkanál 12%-os tejföllel
  • Uzsonna + Vacsora: 1 jó nagy tányér gomba leves (gomba + répa, na meg lé)

Összes kcal bevitel: 1219.42
Kcal égetés (testmozgással): 407.15
Kcal égetés (Alapjárat kcal égetés): 2430
--------------------------------------------------
Napi mérleg: -1617.73 (96.46%)

Satnya testem ma 30 perces extrém gyors (8,5km/h-ás) kocogással jutalmaztam edzés gyanánt.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés pénz fogyás update futás gombaleves 100 nap

A bejegyzés trackback címe:

https://100nappokol.blog.hu/api/trackback/id/tr284894175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása